مزیت استفاده از خدمات اجاره ما نسبت به سایرین، مشاوره تخصصی و خدمات نصب رایگان و بدون هزینه است.

مشاوره تخصصی و سفارش: 09198696698

همچنین می توانید برای خرید تخت بیمار کار کرده و دست دوم با قیمتی مناسب نیز با ما تماس بگیرید  و یا جهت خرید محصولات آکبند نو و دارای گارانتی به فروشگاه آنلاین اینترنتی ما به نشانی www.behkarjam.com مراجعه فرمایید

 

تخت بیمار

تخت های طبی با توجه به ارتفاع و بالا و پایین آوردن سر و قسمت های پایین بدن برای راحتی و نیازهای بیمار قابل تنظیم هستند. افرادی که بی حرکت هستند یا بیشتر روز را در رختخواب می گذرانند ممکن است به تختخواب های طبی که موقعیت و گزینه های بیشتری برای جلوگیری از فشار یا زخم بستر دارند ، نیاز داشته باشند و به این منظور اجاره تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی به صرفه است. 3 نوع اصلی تختخواب طبی (دستی ، نیمه برقی و تمام برقی) وجود دارد.
تخت بیمارستانی در انواع مختلف شامل تخت بیمارستانی برقی و تخت بیمارستانی مکانیکی باقیمت های مناسب و ارزان در مدل های متنوع شامل تخت جراحی،تخت بستری، نوزادان،تخت معاینه تخت زایمان ،تخت بیمارستانی CCU&ICUو... می باشند.ت
تخت بیمارستانی وسیله ای است که برای رفاه بیشتر حال بیماران طراحی شده.
تخت بیمارستانی بستری خانگی معمولا برای بیمارانی که وابستگی به تخت دارند و به علت مزمن بودن بیماری( مانند افرادی که عمل های کمر انجام داده اند)وابسته به تخت بوده و نیاز به مراقبت در منزل دارند ، استفاده می شود.
Image

تخت بیمارستانی به طور کلی در دو دسته برقی و مکانیکی تولید میشود.انواع تخت خواب های بیمارستانی شامل:


الف)تخت های بیمارستانی مکانیکی:

این تخت ها ساده ترین تخت های بیمارستانی هستند،در این تخت ها ارتفاع و سر و پای تخت می بایست به صورت دستی و بوسیله اهرم تنظیم کرد.

ب) تخت های بیمارستانی برقی یا الکترونیکی :
در این تخت ها تنظیم ارتفاع کلی تخت به همراه تنظیمات سر و پای تخت به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

1) تخت بیمارستانی یک شکن اهرمی مکانیکی:
قسمت سری تخت قابل تظیم باشد.

2)تخت بیمارستانی دوشکن اهرمی مکانیکی:
قسمت سری تخت و قسمت پایین تخت قابل تنظیم باشد.

3)تخت بیمارستانی سه شکن برقی با یا بدون تنظیم ارتفاع:
علاوه بر قسمت سری و پایینی تخت وسط تخت نیز قابل تنظیم است.در نوع دارای تنظیم ارتفاع،میزان فاصله کلی تخت با زمین نیز قابل تنظیم است این به علت تنظیم زاویه قسمت های مختلف و تنظیم ارتفاع، بیمار در آن براحتی حالت یا پوزیشن میگیرد و انتخاب بسیار مناسبی برای نگهداری بیمار در منزل است.

 

تخت بیمارستانی خانگی باید ویژگی‌های خاصی داشته‌باشد و از نظر فنی جهت جابه‌جایی و استراحت بیماران مناسب باشد. اگر هنگام خرید تخت بیمارستانی دقت لازم را نداشته‌باشید؛ ممکن‌است بیمار، مراقبت‌ها و کادر‌درمانی را به زحمت بیاندازید. بنابراین بهتر است که تخت بیمارستانی را خریداری کنید که:

گزینه‌های تغییر وضعیت داشته‌باشد.
مکانیزم ویژه‌ای جهت جابه‌جایی بیمار داشته‌باشد.
ریل‌های جانبی داشته‌باشد.
از نظر وزن و حجم قابل‌پوشش، درجه‌بندی داشته‌باشد.
محفظه‌های نگهداری سایر تجهیزات درمانی را داشته‌باشد.


© 2024 ;کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نزد شرکت تام طب التیام برتر محفوظ می باشد. طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط : OFOGHIT